Frukost time

Ellen och jag har precis vaknat, och nu ska vi ta och göra en varsin taco-macka! MUMMA! superduper gott!

Sen ska vi nog inte göra så mycket tror jag! blir väl bara att chilla och ta det lugnt! hehe! som vanligt asså. Det roliga är, att när jag säger att vi ska mysa och se på en bra film... det blir aldrig så.. vi sitter bara och är osociala med våra daorer i min säng.. superkul! så nu funderar jag på om vi ska se på film nu istället.. även fast det är typ 15 grade ute!

Jag förstår inte hur jag kommer klara mig sen när det är typ -20 grader.. för nu när det är runt 10 grader fryser jag ihjäl... inte kul alltså!





Försöker leka spiredman eller..??


-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0