@ home

Just nu står jag hemma och kokar lite makaronisar. (egentligen spagetti menmen..)

Lite senare ska jag som sagt upp till Ellen och vi ska först ut och fota, sen tror jag det blir att gå ner till Hemköp och köpa lite snacks o godis o så. Sen blire att kolla på en mysig film. Det var allt för länge sedan jag kollade på en bra film tillsammmans med min underbara fru.

Nu har ju lovet börjat och det är as chill! Fast jag måste ändå plugga ganska mycket.

Jag kanske glömde att säga att jag hade spanska prov i fredags? Well.. det gick verkligen super dåligt, eller det kändes i alla fall så.. så jag ska plugga spanska nu under lovet också... -.- fml !!

Men nu är maten klar, jag bloggar säkert mer ikväll!



Skitful bild.. jag vet! MEN GUD VAD JAG SAKNAR SOMMAREN!!!!! (ser lite smått drogad ut..)



Miss landet!!!!!


- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0