New thinking, new possibilities

Ska man börja igen eller inte?

Om jag säger ja, så kommer det hålla, i vadå, max 4 månader.
Men man kan ju alltid försöka?


Dagen: Skola, fick tillbaka matteprovet vi hade igår, fick ett A, så är rikigt nöjd!!
Sedan fick jag också tillbaka min novell ... det behöver vi inte ens prata om ... jag kan ju bara säga att jag ska skriva en ny nu under lovet.

Efter skolan drog jag och Ebba on till stan, ebbs skulle nämligen klippa sig. När hon var klar, det ända hon sa i säkert 15 minuter var att det var kort.. Men det ä fortfarande längre än mitt, så...

Imorgon blire att åka till Ellen o fota lite, det var rikigt länge sen nu, så det ska bli kul!
Bilderna kommer troligtvis upp här så fort jag har laddat över dom till datorn!



En bild från landet i sommras!


- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0