Don't know what to write...

Visste inte rikigt var jag skulle ha som rubrik..

jag har nu kommit hem till Ellen och just nu sitter jag i hennes fotölj (eller hur det nu stavas, haha).
Vi har väl inga direkta planer tror jag. Träna lite ikväll kanske.. hehe.
You know, situps, rygglyft osv. Träna röven får man ju inte glömma! Typ det viktigase av allt! hehe.

Imorgon blir en chilla dag, i alla fall till en början! För lite senare, typ vid 4 eller 5, så tror jag att jag och Ebba så ta en power-walk, på dryga timmen!

På onsdag, runt 10 kanske, så kommer tessan att ringa mig så jag vaknar. Vi ska nämligen till något bra ställe som tessan vet om och fota lite. Efter det kanske vi tar en fika, och efter det ska jag säkert möta upp Ebbs och sedan drar vi till skin and beauty. (om det nu heter så). och där blire en lång och skön helkropps-massage på 55 minuter! Det kommer bli så himla skönt så det är inte sant!



Don't smile a fake smile. Cause it's never ends well.


-Johanna

Kommentarer
Postat av: julia

Hur tränar du rumpan ?:)



Bra blogg !

2011-11-01 @ 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0