10 sep

Jag har precis vakat och jag har faktiskt orkat att släpa mig upp ur sängen/soffan som jag sov på inatt.
Madrassen va hård och kudden obäkväm.. så nu har jag lite ont i rygg och nacke.

Idag har jag typ inget inplanerat, jag kanske ska va en stund med Ellen idag igen. Fast det beror på hur hon mår, för jag tror att jag har råkat smitta henne... :/ men det hoppas jag verkligen inte!!
Om hon inte mår dåligt så tror jag att hon är på sin match som började vid 11.00, då är hon nog inte hemma på ett ganska bra tag.. menmen, jag kan sätta på tv, ta mig något att äta och.. FAN!!!! Jag glömde att ta med Religionsboken.. FML!!!!!!!!! Jag kommer ALDRIG hinna klart i tid! Jag får jobba som jag vet inte vad om jag ska hinna.. Men som mamma och pappa alltid säger: Inget är omöjligt om man bara vill.. och jo visst! Det kanske är sant, men nu är det så att jag inte är så taggad att plugga massvis med religion..!

Nää.. nu börjar jag bli riktigt hungrig! Så byebye!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0