40.1 igen..

Jaha... då har man höööög feber igen... -.- fast jag funderar faktiskt på om det verkligen kan stämma.. för i så fall så är jag väldigt pigg för att ha på hög feber..!?? Pappa sa att om han hade 40 graders feber så skulle han knappt orka hålla sig vaken..!? Aja, det är väl bara bra för mig att jag är hyfsat pigg!

Jag hostar väldigt mycket och varje gång jag hostar känns det som hela huvet sprängs på en, fast jag överlever heöa tiden så det kan hända igen och igen... Fml x10000000000 !!!
Och när jag sväljer så känns det som om halsen är grymt mycket förliten.. -.-
JAG MÅR PRIMA ASSÅ!

Jag antar att jag ska kolla på film hela dagen idag..! asså jag fattar inte varför jag ska bli sjuk precis innan helgerna?!?! Så var det förra gången jag hade feber också!

Men jag ska snart upp och kolla mitt knä som jag har haft ont i länge nu, och då kanske dom kan skriva ut någon recept så jag blir frisk igen! Men man ska inte hoppas på för mycket!
Eller?


Men nu ska jag nog sova en stund igen, och sen sätta på en bra säng och mysa... Jag vet.. kul at mysa själv.. men ibland får det också gå?!

Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0