Allt snurrade sen blev allt svart

Skolan idag har varit heeeeeeeelt werd!
Eller allt va normalt ända fram till näst sista lektionen, jag fick svårt att andas, så jag och Ebba gick ner i korridoren och ut på gården och satte oss en stund, men det blev inte bättre, så vi gick in och satte oss istället! Ellen och Hannah hade precis slutat sin lektion, så jag stod och snacka med Ellen när allt hände! Ellen frågade varför jag var på dåligt humör, så svarade jag att jag hade svårt att andas. Helt plötsligt fick jag inte någon luft alls.. Jag började hyper-ventelera och gråta, så Ellen och Ebba tog mig därifrån (det va väldigt många där) och gick ner utanför toaletterna. Det blev värre och värre och tillslut så svimmade jag i några sekunder.. jag vet.. inte alls länge, men det kändes som en eviget. När jag vaknade igen så snurrade allt, och då menar jag verkligen allt!!! Alla människor, väggar, golvet, talet mm!
Sen kom Hannah ner springade och hjälpte till Ebba och Ellen som hade hjälpt mig hittils!

Efter ett tag kom Anneli (Lärere) och hjälpte till! Tack gode Gud för det, jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ha gjort annars! Dött kanske? okej, nu tog jag i.. men ni fattar hur jag menar? Anneli sa att jag skulle ta små andetag in och andas ut jätte mycket, för jag hade tydligen för mycket gift i mig (CO2, koldioxid) och det var därför jag va snurrig.
Men hon hjälpte mig i alla fall med att andras rätt, och sen tog jag en macka, och sen blev det mycket bättre!

Ellen och jag stack till stan sen, jag hittade en grå/svart stickad tröja och 3 trorsor!

Sen hände inte på mycket!


Jag ska ta och plugga nu och sen duscha, och sen får vi se om det blir någon film eller inte ikväll!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0