CSI

Jag har precis kommit hem ifrån Ellen, jag fick låna hennes cykel hem.. hon har baokttramp.. kan ju säga att jag glömde det några gånger.. menmen! Sånt händer ibland! Jag rammlade i alla fall inte någon gång!

Men i alla fall.. dagen:

Skolan började 10.30 jag minns inte vad vi hade för lektion då.. men efter den lektionen var det svenska.
Sen var det lunch.. hände inte så mycket.. men efter lunch va det sexualkunskap!
Jag hamna i grupp med: Wickan, Vickan, Ebba, Linnea och Tessan!
Vi skulle rita en fitta. Riktigt kul asså..!

Efter den lektionen var det Spanska. Hihi, bästa spanska kompisen ALEX!<3
vi SKA ha A! ;)

Efter spanskan som slutade klockan 13.50 så slutade vi för dagen.
Då drog jag, Ellen, Tessan och Ebba in till stan. Fast Tessan drog dirket..

Jag köpte 2 tröjor och ett tre-pack string.
Ni får två bilder med dålig kvalle på lite längre ner på tröjorna!

Efter stan drog jag och Ellen hem till Ellen och vi har chillat!
Vi har kollat på CSI t.ex! JUSTIN BIEBER va meeeed!
Fast han dog i slutet...!
Han blev skjuten av en polis, för han va kriminell..! HAHA!



Ingen bra kvalle.. menmen



He's DED! ;oooo

Efter det va slut så tog jag som sagt Ellens cykel hem!

Och nu ligger jag som vanligt i sängen. Jag ska snart tvätta mig och kanske kolla på avsnitt 12 säsong 2 - Pretty Little Liars.
BÄSTA SERIEN EVER!!!!!!!!


Men här är det här är de två tröjorna jag köpte:



Typ en vit transparant skjorta och en stickad grå/brun tröja - båda från H&M



Såhär blir det på.. jag ska dock ha byxor på mig om jag har det i skolan eller på stan..
Men jag orkade verkligen sätta på mig något nu! Så tro inte att jag går sådär!



HEJ UTVÄXT! Jag måste färga/sliga snart!

Men nu ska jag forsätta att skypa lite med Ellen och sen sova eller kolla på PLL!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0