Djävulen bär Prada

Jag har precis kollat på Förtrollad och snart blire att kolla på Djävulen bär Prada.
Den är rikigt bra! Eller det är så jag minns den i alla fall, det var länge sen jag såg den!

Nu är det så att vi i våran familj har många filmer, och jag har sett alla.. tror jag, haha!

Så snälla ge mig tips på bra filmer!!

Idag mår jag något sämre än igår! Nu hade jag 37.4 grader, det är ju en väldigt liten skillnad, men jag är med trött och hängig idag än igårkväll. Så jag ska ta mig en Ipren eller Panodil snart, då blir det säkert bättre, i alla fall ett tag!


Vad ska ni göra i kväll då? (egentligen vill jag inte höra.. för jag kan inte göra något annat än ligga o glo på film, sitta vid datorn eller sova.. haha, men säg gärna ändå..)


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0