Första skoldagen på 5 dar

Jag kom inte rikigt på vad jag skulle ha som rubrik, så det blev lite konstigt där.. hehe.

Dagen: Allt började 06.15 när musiken började spela, fast jag gick inte upp förren klockan 06.45, men jag hade gått om tid i alla fall, smart som jag är så ställer jag alltid klockan en halvtimme förtidigt så jag bara kan ligga kvar och lyssna på musik! Vet ni hur skönt det är?!? Det är något ni definitivt borde testa! Jag blir mycket piggare!

Fast det kanske håller så länge till, men just nu är det jätteskönt! Hihi.

I vilket fall så tog jag bussen som gick 8.12 till skolan, som började 8.40 med mentorstid. Fast det var mest bara info om hur veckan ska vara. För nu har nämligen våran skola tema vecka. Den här gången är temat: SEX! haha, det bästa temat hittlis alltså! eller? Haha, fast om jag ska vara ärlig så är nästan alla i klassen mer tysta och lyssnar mer på lären. Fast det är väl för att allt handlar om sex... eller?

Skolan slutade 15.20 och då tog jag och Ebba (å några mer) bussen hem. Jag gick hem till Ebbs och åt tårta.. Jag kan säga att jag åt liiite för mycket, för så fort någon säger ordet tårta till mig så blir jag äcklad. haha.. fan också! Tårta som är så gott! Speciellt den som Ebba hade, det var en "prinsses" tårta, med vit marsipan på, och med chokladmoss i och vanlijkräm och tårtbotten! Ae! fyfan va god den va, men som sagt så åt jag nog lite för mycket.. -.- Det var väl dagen tror jag.

Nu ska jag gå och lägga mig, för musiken börjar spela klockan 6 imorgon! (Behöver dock inte gå upp förren mellan klockan 6.30-6.45! Skööööööönt!





Två sjukt fula bilder på mig från dagarna jag var sjuk!
Och fråga mig inte varför jag tog bilder på när jag höll upp en kyklingbit.. -.-
Aja! Man måste ju bjuda lite på sig oxå? Fast inte på fel sätt!


Puss o sovgott - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0