Frisk förklarad!

Yes!
Vaknade idag av att farfar kom in och fråga om jag inte skulle gå upp.. klockan va visst 10 över 1.. men jag låg kvar ett tag och gick upp halv 2 istället! Jag tog febern direkt och jag hade bara 36.6 nu!!! Så skönt att vara frisk!!

Jag gick och tvättade mig direkt och sen satte jag mig vid köksbordet, jag ska snart ta mig lite frukost, jag är rikigt hungrig! men jag har fortfarande ett problem kvar! Jag har ganska ont i halsen, så jag har lite problem att svälja...



Ooooooooch nu regnar det...! Det var verkligen det jag ville nu när jag är frisk...!


Märkte precis att jag har kvar Thaimat sen igår, så nu ska jag ta och äta det!


Hör av mig sen!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0