länge sen..

Dålig uppdatering igen.. jag vet..

Jag ska försöka skärpa mig nu, men jag har ganska mycket plugga att göra, så.. aa, ni fattar?

Dagen: Idag är det fredag, och jag börjar alltså 10.30.. chill dag blir det och sen slutar jag 14.00!
Fredagar är lugnt den bästa dagen på veckan! Ingen tvekan om saken!
Jag ska va med Ebba idag och efter skolan ska vi ta en snabbis in till stan. Ebba ska köpa något på Kicks, och jag ska köpa ett kna-stöd, eller vad man nu kallar det. Jag har ju problem med knät, och jag har inte varit med på en enda gympa lektion den här terminen.. jag känner att det lutar mot ett F i idrott? Eller?! Nej, men det är därför jag ska köpa ett sånt där stöd, så jag kan börja vara med, och så jag kan börja gå ut o springa igen!

Meen nu måsta jag springa, så jag inte missar bussen!



Jag idag!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer
Postat av: Ellben

Naw

2011-09-16 @ 13:49:35
Postat av: hon som garvar åt att ellen skrev ellben ! HAHAHHAHA

Naw

2011-09-16 @ 14:36:28
Postat av: Lovisa

villken söt bild på dig <3

2011-09-22 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0