Onsdag den 14 September

Jag hinner bara slänga in ett litet inlägg nu på morgonen!

Det blåser storm ute.. och jag menar verkligen storm, den har till och med fått ett namn: Kattja!

Grannens träd har knäckts på mitten men inget/ingen har blivit skadad, i alla fall inte i mitt område (som jag vet). Morgonen börjar med block i 2 timmar.. fast det är ändå ganska skönt att få jobba med något som måste bli klart.. Vi har ju Tema vecka, så vi har ju inga vanliga lektioner, så nu på blocket ska jag jobba So som in i helvete!

Dagens annars idag bli nog ganska lugn. Jag bloggar mer ikväll antar jag!



Aa, jag just nu.. har lite tråkigt.. så aa.. Vet inte riktigt vad jag ska säga!


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0