Plugg och duschen

Jag ska snart hoppa in i duschen och duscha lite snabbt.
Efter det MÅSTE jag verkligen plugga, speciellt spanska..
Jag ska ha översatt sidorna 6-7 och jag kan inte ens första ordet.. det bådar riktgt gott...? elleeeeer?
Sen har jag glosor tills på fredag och sen ska vi göra några uppgifter i övningsboken! USSSCH!
JAG ORKAR INTEEEE!!!! Efter spanskan så måste jag plugga so-religion-kristedom..
Just nu gör jag ett häfte om Katolicism.. jag har inte kommit så jätte långt.. har typ bara skrivit 1 255 ord eller något..
Det roliga är att jag måste göra ett arbete med Ordtodoxa kyrkan och Protestanta kyrkan.
JAG HAR BARA 3 VECKOR PÅ MIG ATT GÖRA KLART ALLA!
Om jag inte hinner klart får jag ett F... jag vill ha A!



aa.. vet inte riktigt vad jag ska säga.. jag bjuder helt enkelt på den...


Puss - Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0