Vaken

Har precis vaknat och märkte att det va något som inte stämde.. Jag kolla mig omkring och fick synd på en dator med öppet "lock" bredvid mig.. jag har sovit på dator laddaren och mobilen låg helt random under täcket.. Vafan, tänkte jag då.. Jag gnuggade mig i ögonen och kände att jag fortfarande hand mascara på mig...
Jag hade alltså somnat igår.. Det är sånt man inte får göra! Man får finnar om man sover med smink! Och ägonfransarna kan gå av om man sover med mascara! DET ÄR INTE BRAAAAA!

Men i vilket fall så ska jag snart gå upp och äta frukost och sedan duscha, och raka mig!
Hatar stubbiga ben!!!!!!!!

Titus ringde precis på skype! Så nu ska jag dra!


Puss  Johanna Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0